2012/10/16

#HIP REPORT: latająca puszka redbula

nasz ekstremalny austriacki brat skoczył i wylądował. uwielbiam go. uwielbiam tvn24 za przecudną transmisję z profesjonalnym komentarzem chyba dwudziestu pięciu ekspertów. uwielbiam prowadzącą panią Jędrzejowską i jej pretensjonalno-wkurzający styl wypowiedzi. uwielbiam przede wszystkim NAJWIĘKSZĄ TELEWIZYJNĄ KAMPANIĘ REKLAMOWĄ EVER <3 zatankowaną redbulem próbę samobójczą, filmowaną na oczach MILIONÓW zdurniałych telewidzów.


hej bracie, ja też chcę być najbardziej rozpoznawalnym memem świata. może redbul wykorzysta nas w kolejnej spektakularnej kampanii reklamowej.

oczywiście jak na hipstera przystało H8uję WSZYSTKO I WSZĘDZIE i udaję, że nie przejebałem całej bożej niedzieli, zapatrzony jak największa latająca puszka redbula startuje z opanowanego przez obcych ROSWELL.


spoko, jak się rozjebiemy pokażą w tiwi reklamy. transmisja jest z półminutowym opóźnieniem.

a teraz bardziej serio - choć to sprzeczne z ideą tego marnego bloga - zastanawiam się, co by się stało, gdyby obklejony reklamami kask felixa jebnął jak przysłowiowa bańka mydlana? czy medialny show trwałby ze mną, jako naocznym świadkiem telewizyjnego samobójstwa? czy czułbym niesmak, że dałem wciągnąć się w wartą miliony dolarów transmisję bezmyślnej śmierci? współczesne media zrzygały się już wszelkiego rodzaju bigbraderami i innymi podobnymi szitami. zdaje się, że potrzebują większej ilości krwi, spermy i innych wydalin. mi się to nie bardzo podoba. ale ponieważ jestem nielogiczny, jak całe to jebane hipsterstwo, dałem sobie zlasować mózg tym HISTORYCZNYM już iwentem. idę nafaszerować się redbulową kofeiną, może będę choć ciut jak felix.


spadam i spadam i sensu w tym nie widzę.


h8 mi. ~PtH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz